Klantenservice Ottevangers Lichtdesign

Service staat hoog in het vaandel bij Ottevangers Lichtdesign. We hebben voor u een aantal mogelijke vragen op een rij gezet. Vindt u uw vraag niet terug, neem dan contact op met ons. 
 
  • Contactgegevens en bereikbaarheid
  • Retour zenden
  • Veilig betalen
  • BTW
  • Levertijd en verzending
  • Hoe bestel ik bij Ottevangers Lichtdesign?
  • Waarom zou ik mij registreren?
  • Klachten?
  • Garantie en service
  • Verzending
  • Wat als mijn bestelling beschadigd aankomt?
  • Hoe kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
  • Hoe gaat Ottevangers Lichtdesign om met mijn persoonsgegevens?
  • Kan Ottevangers Lichtdesign mij adviseren?
  • Repareert Ottevangers Lichtdesign ook lampen?
  • Kan Ottevangers Lichtdesign ook onderdelen leveren?
  • Kan ik alleen via de webwinkel bestellen?
  • Ik zoek een lamp die niet op de website staat
  • Algemene voorwaarden
   

7 dagen per week bereikbaar

U kunt ons 7 dagen per week telefonisch bereiken en mailtjes worden binnen 24 uur beantwoord. U bent ook van harte welkom in onze showroom in het Woonforum; wij zijn iedere dag geopend. 

Contactgegevens 

Ottevangers Lichtdesign
Woonforum
Peizerweg 72d
9727 AK Groningen
050 – 3128443

Kvk-nummer: 01170809
BTW-nummer:  107461341B01

Terug naar boven  

 


 

 

Retour zenden 

U heeft 14 dagen bedenktijd om zonder opgave van redenen uw aankoop te ontbinden en vervolgens nog 14 dagen om het product daadwerkelijk retour te zenden. Voor de retourzending kunt u gebruik maken van het 'formulier voor herroeping'. 

Dit formulier mag u mailen naar: info@ottevangers.nl.

De bedenktijd gaat in vanaf het moment dat u het artikel ontvangt. Tijdens de bedenktijd vragen wij u om zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. U mag het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden. Het uitgangspunt hierbij is dat u het product slechts mag hanteren en inspecteren zoals u dat in een winkel zou mogen doen. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, mag u het product met alle geleverde toebehoren in de originele staat en verpakking aan ons retourneren. De kosten hiervan zijn voor uw eigen rekening.

Adres retourzending:

Ottevangers Lichtdesign
Woonforum
Peizerweg 72d
9727 AK Groningen
050 – 3128443

Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien u slechts een deel van je bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.

U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Terug naar boven   

 

  


 

 

Veilig betalen

Ottevangers Lichtdesign biedt u de mogelijkheid om via veilige en bekende kanalen te betalen in de webshop. Met iDeal kunt u veilig betalen via uw eigen bank in een vertrouwde online betaalomgeving. U kunt ook bij ons betalen met Visa Card, Mastercard, PayPal en Ban-contact Mister Cash (België).

Wilt u op een andere manier betalen, neem dan contact op om de mogelijkheden door te nemen.  

Terug naar boven  

 


BTW

Alle getoonde bedragen zijn inclusief BTW 

 

 


 

Levertijd en verzending

Ottevangers Lichtdesign levert unieke armaturen of verlichtingsoplossingen van topmerken, wij zijn echter bij sommige producten ook afhankelijk van de levertijd van deze merken. De gemiddelde levertijd ligt tussen de drie en zes weken, waarbij we het hierin wel ruim inschatten

 Terug naar boven

 


  

Hoe bestel ik bij Ottevangers Lichtdesign?

U kunt eenvoudig bestellen bij Ottevangers Lichtdesign. In 6 stappen doet u uw aankopen.

Stap 1: U kiest het product en plaatst deze in het winkelwagentje.

Stap 2: U klikt op afrekenen

Stap 3: U vult uw adresgegevens in en gaat akkoord met onze algemene voorwaarden.

Stap 4: U kiest een verzendwijze, nl. verzenden of afhalen.

Stap 5:  U betaalt via iDeal, Visa Card, Mastercard, PayPal of Ban-contact Mister Cash (België)  

Stap 6: U controleert uw bestelling en rond uw bestelling af!

U ontvangt dan per mail een opdrachtbevestiging van uw bestelling. De factuur wordt uitsluitend per mail naar u toegestuurd. Zo hoeft u geen apart factuuradres in te vullen.

Wilt u sneller kunnen bestellen? Maak dan een klantaccount aan bij Ottevangers Lichtdesign.

 Terug naar boven

 


  

Waarom zou ik mij registreren?

Met uw eigen account kunt u;

  • Nóg sneller bestellingen plaatsen, (uw voorkeuren blijven behouden);
  • Uw bestelgeschiedenis inzien;
  • Wijzigingen aanbrengen in uw adresgegevens;
  • Uw accountgegevens wijzigen (zoals uw wachtwoord);
  • Aan- en afmelden van onze nieuwsbrief;
  • Verschillende verzendadressen opslaan om een bestelling naar verschillende adressen te versturen. 
 
 
 

  
 

Klachten

Bij klachten vragen wij u contact met ons op te nemen via info@ottevangers.nl of 050 – 3128443. Wij nemen uw klacht onmiddelijk in behandeling. 
Heeft u een klacht? Neem contact op met onze klantenservice. U kunt reageren per mail of telefoon. Wij zullen uw klacht binnen 24 uur in behandeling nemen. Wanneer uw klacht in behandeling is genomen krijgt u een bevesting per mail toegestuurd. U kunt verwachten dat wij de klacht binnen uiterlijk 14 dagen hebben afgewikkeld. Graag aangeven U kunt in geval van een klacht/geschil ook terecht bij de Europese online geschillenplatform (ODR):  http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
 
 
  
 
 

 
 

Garantie en Servicce

Tevreden klanten zijn belangrijk bij Ottevangers Lichtdesign, wij hechten dan ook veel waarde aan een goede service.  Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor de producten geldt daarnaast ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. 

Wij hanteren de garantietermijn die de fabrikanten aanhouden voor hun artikelen. Dat is altijd minimaal een jaar. Ook als u een klacht heeft buiten de garantietermijn om, kijken wij naar de mogelijkheden om tot een oplossing te komen. Ook voor onderdelen en reparaties kunt u bij ons terecht. Mocht u vragen, opmerkingen en/of aanbevelingen hebben, horen wij dit graag. Wij staan altijd open voor uw feedback.

Terug naar boven

 

 

 


 

  

Verzending

Met wie stuurt Ottevangers Lichtdesign de bestelling mee?

Ottevangers Lichtdesign werkt met verschillende leveranciers. heeft u enevraag of voorkeur? Neem contact met ons op. 

Wat zijn de verzendkosten?

Wij brengen geen verzendkosten in rekening.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

U krijgt bij verzending een track-and-trace-code van ons.

 

 Terug naar boven

 


  

 

Wat als mijn bestelling beschadigd aankomt?

Als uw bestelling beschadigd aankomt, vragen wij u gelijk contact met ons op te nemen. Per schademelding kijken we wat de beste oplossing is.

Terug naar boven

  

 


 

Hoe kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Het snelste is om telefonisch contact met ons op te nemen op werkdagen en in het weekend kunt u het beste een e-mail sturen naar info@ottevnagers.nl. Wij zorgen dat uw bestelling gelijk wordt omgezet.

 Terug naar boven

 

 


  

Hoe gaat Ottevangers Lichtdesign om met mijn persoonsgegevens?

Wij gebruiken uw persoonsgegevens alleen voor onze service aan u toe. Wij verstrekken uw persoonsgegevens nooit aan derden. U geeft zelf expliciet aan of u mailingen van Ottevangers Lichtdesign wilt ontvangen.

Terug naar boven

 

 


 

Kan Ottevangers Lichtdesign mij adviseren?

 

De juiste verlichting vinden is soms geen eenvoudige zaak. Of u nou de perfecte leeslamp zoekt of een nieuwbouw- of renovatieproject, onze adviseurs adviseren u bij elke verlichtingsvraag. U vindt meer informatie bij advies

Terug naar boven 

   

 


 

Repareert Ottevangers Lichtdesign ook lampen?

Wij repareren ook lampen. U kunt uw lamp langsbrengen bij onze showroom met een duidelijke omschrijving van het mankement van de lamp. Wij kijken het mankement na en geven u een prijsindicatie voor reparatie.

Terug naar boven 

 

 


 

Kan Ottevangers Lichtdesign ook onderdelen leveren?

Wij kunnen een breed scala aan onderdelen van onze merken voor u bestellen, neem contact met ons op en wij kijken wat we voor u kunnen betekenen. Om zeker te zijn dat wij het juiste onderdeel voor u kunnen bestellen, vragen wij u een het onderdeel zo specifiek mogelijk te omschrijven en eventueel te fotograferen.

Terug naar boven

 

  


 

Kan ik alleen via de webwinkel bestellen?

U kunt uiteraard ook uw bestellen via e-mail of uw bestelling telefonisch doorgeven. Ook wanneer u grote hoeveelheden nodig heeft of een bepaalde lamp of versie niet kunt vinden op onze webshop. Wij mailen u dan een offerte toe. 

Terug naar boven

  

 


 

Ik zoek een lamp die niet op deze website staat

Ottevangers Lichtdesign kan alle modellen van de genoemde merken aanbieden. Heeft u een model voor ogen? Neem dan contact met ons op.

 Terug naar boven

 



 

Onze algemene voorwaarden

We hebben onze voorwaarden beschikbaar in een pdf-document. U kunt ze downloaden en/of online lezen.

 

Terug naar boven