Home / Klantenservice
Klantenservice
Service staat hoog in het vaandel bij Ottevangers Lichtdesign (Ottevangers Lichtdesign B.V. ). We hebben voor u een aantal mogelijke vragen op een rij gezet. Vindt u uw vraag niet terug, neem dan contact op met ons (050 – 312 84 43).
- Contactgegevens en bereikbaarheid
- Retour zenden
- Veilig betalen
- BTW
- Levertijd en verzending
- Hoe bestel ik bij Ottevangers Lichtdesign?
- Waarom zou ik mij registreren?
- Klachten?
- Garantie en service
- Verzending
- Wat als mijn bestelling beschadigd aankomt?
- Hoe kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
- Hoe gaat Ottevangers Lichtdesign om met mijn persoonsgegevens?
- Kan Ottevangers Lichtdesign mij adviseren?
- Repareert Ottevangers Lichtdesign ook lampen?
- Kan Ottevangers Lichtdesign ook onderdelen leveren?
- Kan ik alleen via de webwinkel bestellen?
- Ik zoek een lamp die niet op de website staat
- Reviews
- Algemene voorwaarden
Contactgegevens en bereikbaarheid
Contactgegevens
Ottevangers Lichtdesign
Ottevangers B.V.
Woonforum
Peizerweg 72d
9727 AK Groningen
050 – 3128443
info@ottevangers.nl
KvK-nummer: 74378376
Btw-nummer: 8598.73.122.B.01
Bereikbaarheid
U kunt ons telefonisch bereiken:
- Dinsdag:10.00 – 18.00
- Woensdag:10.00 – 18.00
- Donderdag:10.00 – 18.00
- Vrijdag:10.00 – 18.00
- Zaterdag:10.00 – 17.00
Mailtjes worden uiterlijk binnen 24 uur beantwoord. U bent ook van harte welkom in onze showroom in het Woonforum, tijdens de genoemde openingstijden.
Retour zenden
U heeft 14 dagen bedenktijd om zonder opgave van redenen uw aankoop te ontbinden en vervolgens nog 14 dagen om het product daadwerkelijk retour te zenden. Voor de retourzending kunt u gebruik maken van het ‘formulier voor herroeping‘.
Dit formulier mag u mailen naar: info@ottevangers.nl
De bedenktijd gaat in vanaf het moment dat u het artikel ontvangt. Tijdens de bedenktijd vragen wij u om zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. U mag het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden. Het uitgangspunt hierbij is dat u het product slechts mag hanteren en inspecteren zoals u dat in een winkel zou mogen doen. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, moet u het product met alle geleverde toebehoren in de originele staat en indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking aan ons retourneren. De kosten hiervan zijn voor uw eigen rekening.
Adres retourzending:
Ottevangers Lichtdesign
Woonforum
Peizerweg 72d
9727 AK Groningen
050 – 3128443
info@ottevangers.nl
Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien u slechts een deel van je bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.
U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
Veilig betalen
Ottevangers Lichtdesign biedt u de mogelijkheid om via veilige en bekende kanalen te betalen in de webshop. Met iDeal kunt u veilig betalen via uw eigen bank in een vertrouwde online betaalomgeving. U kunt ook bij ons betalen met Visa Card, Mastercard, Maestro, Klarna (achterafbetalen) en Ban-contact Mister Cash (België).
Wilt u op een andere manier betalen, neem dan contact op om de mogelijkheden door te nemen.
BTW
Alle getoonde bedragen zijn inclusief BTW
Levertijd en verzending
Ottevangers Lichtdesign levert unieke armaturen of verlichtingsoplossingen van topmerken, wij zijn echter bij sommige producten ook afhankelijk van de levertijd van deze merken. De gemiddelde levertijd ligt tussen de drie en zes weken, waarbij we het hierin wel ruim inschatten. Ottevangers Lichtdesign maakt gebruik van PostNL. Bent u op het moment van bezorging niet thuis dan bieden zij het standaard aan bij uw buren of wordt het nogmaals aangeboden. Wilt u dat uw pakket niet wordt afgeleverd bij uw buren dan kunt u dit bij ons aangeven.
Hoe bestel ik bij Ottevangers Lichtdesign?
U kunt eenvoudig bestellen bij Ottevangers Lichtdesign. In 6 stappen doet u uw aankopen.
- U kiest het product en plaatst deze in het winkelwagentje.
- U klikt op afrekenen
- U vult uw adresgegevens in en gaat akkoord met onze algemene voorwaarden.
- U kiest een verzendwijze, nl. verzenden of afhalen.
- U betaalt via iDeal, Visa Card, Mastercard of Ban-contact Mister Cash (België)
- U controleert uw bestelling en rondt uw bestelling af!
U ontvangt dan per mail een opdrachtbevestiging van uw bestelling. De factuur wordt uitsluitend per mail naar u toegestuurd. Zo hoeft u geen apart factuuradres in te vullen.
Wilt u sneller kunnen bestellen? Maak dan een klantaccount aan bij Ottevangers Lichtdesign.
Waarom zou ik mij registreren?
Met uw eigen account kunt u;
- Nóg sneller bestellingen plaatsen, (uw voorkeuren blijven behouden);
- Uw bestelgeschiedenis inzien;
- Wijzigingen aanbrengen in uw adresgegevens;
- Uw accountgegevens wijzigen (zoals uw wachtwoord);
- Aan- en afmelden van onze nieuwsbrief;
- Verschillende verzendadressen opslaan om een bestelling naar verschillende adressen te versturen.
Klachten
Bij klachten vragen wij u contact met ons op te nemen via info@ottevangers.nl of 050 – 3128443. Wij nemen uw klacht onmiddelijk in behandeling.
Heeft u een klacht? Neem contact op met onze klantenservice. U kunt reageren per mail of telefoon. Wij zullen uw klacht binnen 24 uur in behandeling nemen. Wanneer uw klacht in behandeling is genomen krijgt u een bevesting per mail toegestuurd. U kunt verwachten dat wij de klacht binnen uiterlijk 14 dagen hebben afgewikkeld.
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Garantie en Service
Tevreden klanten zijn belangrijk bij Ottevangers Lichtdesign, wij hechten dan ook veel waarde aan een goede service. Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor de producten geldt daarnaast ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.
Wij hanteren de garantietermijn die de fabrikanten aanhouden voor hun artikelen. Dat is altijd minimaal een jaar. Ook als u een klacht heeft buiten de garantietermijn om, kijken wij naar de mogelijkheden om tot een oplossing te komen. Ook voor onderdelen en reparaties kunt u bij ons terecht. Mocht u vragen, opmerkingen en/of aanbevelingen hebben, horen wij dit graag. Wij staan altijd open voor uw feedback.
Verzending
Met wie stuurt Ottevangers Lichtdesign de bestelling mee? Ottevangers Lichtdesign werkt met verschillende leveranciers, maar bij voorkeur met Post.nl. Heeft u andere wensen? Neem contact met ons op.
Wat zijn de verzendkosten?
Wij brengen geen verzendkosten in rekening.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
U krijgt bij verzending een track-and-trace-code van ons.
Wat als mijn bestelling beschadigd aankomt?
Als uw bestelling beschadigd aankomt, vragen wij u gelijk contact met ons op te nemen. Per schademelding kijken we wat de beste oplossing is.
Hoe kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
Het snelste is om telefonisch contact met ons op te nemen op werkdagen en in het weekend kunt u het beste een e-mail sturen naar info@ottevangers.nl. Wij zorgen dat uw bestelling gelijk wordt omgezet.
Hoe gaat Ottevangers Lichtdesign om met mijn persoonsgegevens?
Wij gebruiken uw persoonsgegevens alleen voor onze service aan u toe. Wij verstrekken uw persoonsgegevens nooit aan derden. U geeft zelf expliciet aan of u mailingen van Ottevangers Lichtdesign wilt ontvangen.
Kan Ottevangers Lichtdesign mij adviseren?
De juiste verlichting vinden is soms geen eenvoudige zaak. Of u nou de perfecte leeslamp zoekt of een nieuwbouw- of renovatieproject, onze adviseurs adviseren u bij elke verlichtingsvraag. U vindt meer informatie bij advies.
Repareert Ottevangers Lichtdesign ook lampen?
Wij repareren lampen die u bij Ottevangers Lichtdesign heeft gekocht. U kunt uw lamp langsbrengen bij onze showroom met een duidelijke omschrijving van het mankement van de lamp. Wij kijken het mankement na en geven u een prijsindicatie voor reparatie.
Kan Ottevangers Lichtdesign ook onderdelen leveren?
Wij kunnen een breed scala aan onderdelen van onze merken voor u bestellen, neem contact met ons op en wij kijken wat we voor u kunnen betekenen. Om zeker te zijn dat wij het juiste onderdeel voor u kunnen bestellen, vragen wij u een het onderdeel zo specifiek mogelijk te omschrijven en eventueel te fotograferen.
Kan ik alleen via de webwinkel bestellen?
U kunt uiteraard ook bestellen via e-mail of uw bestelling telefonisch doorgeven. Ook wanneer u grote hoeveelheden nodig heeft of een bepaalde lamp of versie niet kunt vinden op onze webshop. Wij mailen u dan een offerte toe.
Ik zoek een lamp die niet op deze website staat
Ottevangers Lichtdesign kan alle modellen van de genoemde merken aanbieden. Heeft u een model voor ogen? Neem dan contact met ons op.
Waar komen de reviews vandaan?
De reviews die u ziet op onze website, zijn afkomstig vanuit Google. Open in te vullen door klanten die een aankoop hebben gedaan of een daadwerkelijke handelservaring met ons bedrijf hebben opgedaan. Wij zien nadrukkelijk toe op eventueel misbruik.
Onze algemene voorwaarden
We hebben onze voorwaarden beschikbaar. U kunt ze downloaden en/of online lezen.